prikaz prve stranice dokumenta Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bušić, K. (2020). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić, K. (2020). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Bušić K. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

K. Bušić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.