diplomski rad
Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:648524

Mitrović, Tea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Mitrović, T. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

Mitrović, Tea. "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

Mitrović, Tea. "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

Mitrović, T. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

Mitrović T. Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

T. Mitrović, "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.