prikaz prve stranice dokumenta Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Dozet, D. (2016). Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, D. (2016). 'Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet D. Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

D. Dozet, "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.