prikaz prve stranice dokumenta Uloga upravljanja markama u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga upravljanja markama u marketingu
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:132756

Grbavac, Vid
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Grbavac, V. (2017). Uloga upravljanja markama u marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

Grbavac, Vid. "Uloga upravljanja markama u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

Grbavac, Vid. "Uloga upravljanja markama u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

Grbavac, V. (2017). 'Uloga upravljanja markama u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

Grbavac V. Uloga upravljanja markama u marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

V. Grbavac, "Uloga upravljanja markama u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132756

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.