Error message

  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
diplomski rad
Društvene mreže kao kanal za oglašavanje

Dražen Tadić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Tadić, D. (2017). Društvene mreže kao kanal za oglašavanje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, Dražen. "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić, D. (2017). 'Društvene mreže kao kanal za oglašavanje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

Tadić D. Društvene mreže kao kanal za oglašavanje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176

D. Tadić, "Društvene mreže kao kanal za oglašavanje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582176