prikaz prve stranice dokumenta Urbani marketing i urbana ekologija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Urbani marketing i urbana ekologija
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:494623

Šimić, Iva
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje

Citirajte ovaj rad

Šimić, I. (2017). Urbani marketing i urbana ekologija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

Šimić, Iva. "Urbani marketing i urbana ekologija." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

Šimić, Iva. "Urbani marketing i urbana ekologija." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

Šimić, I. (2017). 'Urbani marketing i urbana ekologija', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

Šimić I. Urbani marketing i urbana ekologija [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

I. Šimić, "Urbani marketing i urbana ekologija", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:494623

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.