prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lerinc, I. (2017). Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc, I. (2017). 'Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Lerinc I. Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

I. Lerinc, "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.