prikaz prve stranice dokumenta Primjena e-marketinga u studentskim udrugama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Primjena e-marketinga u studentskim udrugama

Helajz, Valentina (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Helajz, V. (2017). Primjena e-marketinga u studentskim udrugama (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, Valentina. "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, Valentina. "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, V. (2017). 'Primjena e-marketinga u studentskim udrugama', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz V. Primjena e-marketinga u studentskim udrugama [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 03.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

V. Helajz, "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.