Wilhelm, L. (2016). Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774
Wilhelm, Luka. "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774
Wilhelm, Luka. "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774
Wilhelm, L. (2016). 'Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774
Wilhelm L. Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774
L. Wilhelm, "Značaj trgovinske funkcije informiranja potrošača u distribuciji proizvoda solarne energije", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624774