diplomski rad
Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača

Marta Botkuljak (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Botkuljak, M. (2018). Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, M. (2018). 'Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak M. Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

M. Botkuljak, "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773