diplomski rad
Koncept trgovačke marke

Ružica Adrić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Adrić, R. (2018). Koncept trgovačke marke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, Ružica. "Koncept trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, Ružica. "Koncept trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, R. (2018). 'Koncept trgovačke marke', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić R. Koncept trgovačke marke [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

R. Adrić, "Koncept trgovačke marke", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112