prikaz prve stranice dokumenta Koncept trgovačke marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Koncept trgovačke marke
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, Ružica
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Adrić, R. (2018). Koncept trgovačke marke (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, Ružica. "Koncept trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, Ružica. "Koncept trgovačke marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić, R. (2018). 'Koncept trgovačke marke', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Adrić R. Koncept trgovačke marke [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

R. Adrić, "Koncept trgovačke marke", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:296112

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.