prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji

Sendić, Kristina (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sendić, K. (2018). Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić, K. (2018). 'Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Sendić K. Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 12.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

K. Sendić, "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.