diplomski rad
Emocionalni pogled na brend

Daniela Papić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Papić, D. (2018). Emocionalni pogled na brend (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371

Papić, Daniela. "Emocionalni pogled na brend." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371

Papić, Daniela. "Emocionalni pogled na brend." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371

Papić, D. (2018). 'Emocionalni pogled na brend', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371

Papić D. Emocionalni pogled na brend [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371

D. Papić, "Emocionalni pogled na brend", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:673371