prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, M. (2019). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, Martina. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak, M. (2019). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Bošnjak M. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

M. Bošnjak, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:199764

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.