prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Burjan, Đ. (2019). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đ. (2019). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan Đ. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Đ. Burjan, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.