Rekić, E. (2016). Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227
Rekić, Eduard. "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227
Rekić, Eduard. "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227
Rekić, E. (2016). 'Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227
Rekić E. Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227
E. Rekić, "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227