prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:965250

Trstenjak, Tena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Trstenjak, T. (2019). Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

Trstenjak, Tena. "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

Trstenjak, Tena. "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

Trstenjak, T. (2019). 'Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

Trstenjak T. Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 29.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

T. Trstenjak, "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:965250

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.