prikaz prve stranice dokumenta Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:756952

Milović, Alexander
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Milović, A. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, Alexander. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, Alexander. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, A. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović A. Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 20.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

A. Milović, "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.