prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurić, I. (2020). Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić, I. (2020). 'Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Jurić I. Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 25.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

I. Jurić, "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.