prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:214870

Kurtović, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kurtović, M. (2020). Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

Kurtović, Matea. "Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

Kurtović, Matea. "Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

Kurtović, M. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

Kurtović M. Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 27.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

M. Kurtović, "Utjecaj društvenih mreža na izgradnju brenda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214870

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.