diplomski rad
Strategije izbornog marketinga
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:324315

Gelo, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Gelo, I. (2020). Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

Gelo, Ivan. "Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

Gelo, Ivan. "Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

Gelo, I. (2020). 'Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

Gelo I. Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

I. Gelo, "Strategije izbornog marketinga : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:324315

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.