završni rad
Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bilić, A. (2019). Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, Ana. "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić, A. (2019). 'Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Bilić A. Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

A. Bilić, "Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713470

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.