prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Amidžić, B. (2016). Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, B. (2016). 'Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić B. Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

B. Amidžić, "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.