prikaz prve stranice dokumenta Važnost komunikacije u direktnoj prodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost komunikacije u direktnoj prodaji
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Željka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra interdisciplinarnih kolegija

Citirajte ovaj rad

Bagarić, Ž. (2016). Važnost komunikacije u direktnoj prodaji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Željka. "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Željka. "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić, Ž. (2016). 'Važnost komunikacije u direktnoj prodaji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Bagarić Ž. Važnost komunikacije u direktnoj prodaji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Ž. Bagarić, "Važnost komunikacije u direktnoj prodaji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.