prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu

Berečić, Tamara (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata

Citirajte ovaj rad

Berečić, T. (2016). Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, Tamara. "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, Tamara. "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić, T. (2016). 'Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Berečić T. Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 07.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

T. Berečić, "Primjena marketing miksa u međunarodnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:763544

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.