prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje markama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje markama
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:903798

Primožić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Primožić, M. (2016). Upravljanje markama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

Primožić, Marina. "Upravljanje markama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

Primožić, Marina. "Upravljanje markama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

Primožić, M. (2016). 'Upravljanje markama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

Primožić M. Upravljanje markama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

M. Primožić, "Upravljanje markama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903798

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.