prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu

Burušić Barčan, Ivana (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Burušić Barčan, I. (2016). Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

Burušić Barčan, Ivana. "Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

Burušić Barčan, Ivana. "Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

Burušić Barčan, I. (2016). 'Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

Burušić Barčan I. Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 04.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

I. Burušić Barčan, "Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:945417

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.