prikaz prve stranice dokumenta Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:236586

Japarić, Kristina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Japarić, K. (2016). Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

Japarić, Kristina. "Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

Japarić, Kristina. "Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

Japarić, K. (2016). 'Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

Japarić K. Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

K. Japarić, "Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:236586

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.