prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa

Stanković, Maja (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Stanković, M. (2016). Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, Maja. "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, Maja. "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, M. (2016). 'Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković M. Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

M. Stanković, "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.