prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, Petar
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jovanovac, P. (2016). Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, P. (2016). 'Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac P. Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

P. Jovanovac, "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.