prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu

Vidović, Ines (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Vidović, I. (2016). Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

Vidović, Ines. "Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

Vidović, Ines. "Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

Vidović, I. (2016). 'Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

Vidović I. Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 02.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

I. Vidović, "Uloga marketinga u suvremenom bankarstvu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449508

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.