prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:401865

Burburan, Carla
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Burburan, C. (2016). Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware" (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

Burburan, Carla. "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

Burburan, Carla. "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

Burburan, C. (2016). 'Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

Burburan C. Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware" [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

C. Burburan, "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.