prikaz prve stranice dokumenta Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kusturin, I. (2017). Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, I. (2017). 'Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin I. Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

I. Kusturin, "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.