prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.