prikaz prve stranice dokumenta Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, Tatjana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Milotić, T. (2017). Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, T. (2017). 'Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić T. Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

T. Milotić, "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.