prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:855268

Košara, David
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Košara, D. (2018). Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

Košara, D. (2018). 'Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

Košara D. Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

D. Košara, "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.