prikaz prve stranice dokumenta Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača

Slavić, Viktor (2019)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Slavić, V. (2019). Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, V. (2019). 'Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić V. Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

V. Slavić, "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.