prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:029099

Frankulin, Matea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Frankulin, M. (2019). Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

Frankulin, Matea. "Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

Frankulin, Matea. "Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

Frankulin, M. (2019). 'Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

Frankulin M. Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

M. Frankulin, "Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:029099

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.