prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru  kupnje i e-WOM
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM

Šegulja, Vedrana (2019)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šegulja, V. (2019). Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, Vedrana. "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, Vedrana. "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja, V. (2019). 'Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Šegulja V. Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

V. Šegulja, "Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:709402

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.