prikaz prve stranice dokumenta E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:517396

Antić, Dario
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Antić, D. (2016). E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, D. (2016). 'E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić D. E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

D. Antić, "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.