diplomski rad
Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:124:988008

Pepur, Nikola
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pepur, N. (2017). Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

Pepur, Nikola. "Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

Pepur, Nikola. "Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

Pepur, N. (2017). 'Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

Pepur N. Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

N. Pepur, "Tržišna vrijednost marke na primjeru HNK Hajduk Split i MKS Lech Poznan", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:988008

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.