specijalistički diplomski stručni
MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT
Završni rad

Tihana Balov (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Balov, T. (2017). MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226

Balov, Tihana. "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226

Balov, Tihana. "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226

Balov, T. (2017). 'MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226

Balov T. MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226

T. Balov, "MARKETING PLAN RAZVOJA USTANOVE DES SPLIT : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:983226