završni rad
Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, Antonio
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Škrinjar, A. (2017). Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, A. (2017). 'Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar A. Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

A. Škrinjar, "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.