Skip to main content
EN
HR
Početna
Za studente
Za ustanove
O ZIR-u
Etičnost
Znanstvena čestitost
Etički kodeksi
Video
Nacionalni repozitorij završnih i diplomskih radova ZIR
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Pregledavanje
Prema godini
Prema autoru
Prema ustanovi
Prema području
Prema vrsti rada
Prema sastavnicama
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Preuzmi
PDF 1.64 MB
diplomski rad
22
14
DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE
Diplomski rad
Ada Banovac (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Podaci o radu
Naslov
DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad
Autor
Ada Banovac
Voditelj/Mentor
Neven Šerić
(mentor)
Sažetak rada
Svrha diplomskog rada je bila predstaviti i dokazati potencijal društvenih mreža u promociji imidža, pozicioniranja i upravljanja markom turističke destinacije. U prvom dijelu rada su prezentirana teorijska uporišta, te nalazi provedenih izviđajnih istraživanja u kontekstu teme rada. Primarno istraživanje je provedeno na primjeru grada Splita, obzirom da se može konstatirati kako ta destinacija zahvaljujući vrijednim kulturno povijesnim i sportskim destinacijskim ikonama posjeduje prepoznatljivu turističku marku.Postavljene hipoteze su testirane, te se nalazima provedenih istraživanja raščistilo postavljene dileme i argumentirao konkretan stručni doprinos u području teme. Pozicioniranje i aktivnosti upravljanja destinacijskom markom putem društvenih mreža značajno mogu doprinijeti prepoznatljivosti i privlačnom imidžu turističke destinacije.
Ključne riječi
marka
društvene mreže
destinacija
imidž
turizam
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
diplomski
Naziv studijskog programa
Turizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
mag. oec.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The purpose of this paper was showing the importance of social networks in determination of destination image in general and Split as destinantion for example. In first part of this paper, the theoretical fundation was presented, but also the reasults of resarch which were made in terms of paper’s subject. Primary research was made on example of Split, since it can be declared as recognizable tourist brand thanks to the valuable cultural, sports and historical destination icons. The set of hypothesis were tested, and the clarification of proposed dilemma was a part of conducted research, such as concrete professional contribution regarding the mentioned subject which was agrumented. Through social networks, positioning and destination brand management can significantly contribute to the recognition and attractive image of the tourist destination
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
brand
social networks
destination
image
toursim
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Pohranio
Ivana Gizdić