prikaz prve stranice dokumenta Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:840824

Jarki, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za međunarodnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Jarki, N. (2015). Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

Jarki, Nikolina. "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

Jarki, Nikolina. "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

Jarki, N. (2015). 'Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

Jarki N. Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

N. Jarki, "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.