Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Majstrović, N. (2021). DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049
Majstrović, Nikolina. "DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049
Majstrović, Nikolina. "DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049
Majstrović, N. (2021). 'DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049
Majstrović N. DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049
N. Majstrović, "DIGITALNI KANALI PRODAJE OBITELJSKIH POLJOPRIVREDNIH GOSPODARSTAVA I MIŠLJENJA VLASNIKA O UČINKOVITOSTI POJEDINOG KANALA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641049