prikaz prve stranice dokumenta Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, Mirela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Tarade, M. (2015). Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, M. (2015). 'Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade M. Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

M. Tarade, "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.