prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:296454

Meštrović, Antonija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Meštrović, A. (2015). VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

Meštrović, Antonija. "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

Meštrović, Antonija. "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

Meštrović, A. (2015). 'VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

Meštrović A. VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

A. Meštrović, "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.