Naslov | Upotreba Unreal Engine-a u razvoju 3D računalne igre |
Autor | Dino Ćurić |
Voditelj/Mentor | Časlav Livada (mentor)
|
Sažetak rada | Pri izradi određene igre potrebno je unaprijed odrediti u kojem će se programskom okruženju igra izvesti. Zatim treba dobro razraditi plan i dijagram tijeka izvršavanja same igre, od kreiranja samih nivo do umjetne inteligencije koju koriste akteri u samoj igri. U ovom radu igra je rađena u UDK-u koji ima sve dostupne alate kako bi netko uspio izraditi željenu igru. Sam UDK kao program ima jako puno mogućnosti od kojih su u ovom radu prezentirane samo neke, potreban da se igra izvede do kraja. |
Ključne riječi | igra programsko okruženje nivo umjetna inteligencija UDK |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Using Unreal Engine in the development of 3D computer games |
Povjerenstvo za obranu | Časlav Livada (predsjednik povjerenstva) Josip Job (član povjerenstva) Hrvoje Leventić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Zavod za računalno inženjerstvo i automatiku Katedra za računalno inženjerstvo |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Računarstvo Procesno računarstvo
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | diplomski |
Naziv studijskog programa | Računarstvo |
Akademski / stručni naziv | magistar/magistra inženjer/inženjerka računarstva |
Kratica akademskog / stručnog naziva | mag.ing.comp. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2017-07-18 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | When designing a particular game, it is necessary to determine in advance which program environment will be used to make the game. Then, it is necessery to develop a plan and diagram of the course of the game itself, from creating the level to the artificial intelligence used by the players in the game itself. In this paper, game is made in UDK, which has all the tools available to help someone make the desired game. The UDK itself as a program has a lot of features, of which only some are presented in this paper, crucial for making the game. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | game program environment level artificial intelligence UDK |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:312782 |
Pohranio | Anka Ovničević |