diplomski rad
E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2012. urn:nbn:hr:142:057752

Magjer, Margarita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Magjer, M. (2012). E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

Magjer, Margarita. "E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

Magjer, Margarita. "E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

Magjer, M. (2012). 'E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

Magjer M. E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2012 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

M. Magjer, "E-marketing u nakladništvu: stavovi i percepcije stanovništva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:057752

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.